RAQAMLI TEXNOLOGIYALAR VOSITASIDA BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING MAQSADLI AMALIY FAOLIYATINI TASHKIL ETISH VA BOSHQARISH

RAQAMLI TEXNOLOGIYALAR VOSITASIDA BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING MAQSADLI AMALIY FAOLIYATINI TASHKIL ETISH VA BOSHQARISH

Authors

  • Safarova Gulhayo Otamurodovna Osiyo xalqaro universiteti magistri

Abstract

Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining maqsadli amaliy faoliyatini tashkil etish va boshqarishda raqamli texnologiyalar imkoniyatlari tahlil qilinadi. Zamonaviy pedagogik yondashuvlar asosida raqamli vositalar yordamida o‘quvchilarning bilim va ko‘nikmalarini rivojlantirish, ularning o‘quv faoliyatiga motivatsiyasini oshirish masalalari yoritiladi. Maqolada raqamli platformalar, interaktiv dasturlar va sun’iy intellekt elementlarining boshlang‘ich ta’lim jarayoniga integratsiyasi bo‘yicha tavsiyalar berilgan.

References

Akbarovna, I. S. (2024). BOSHLANG ‘ICH TA’LIMDA INTEGRATSIYALASHGAN YONDASHUVNING AHAMIYATI. Introduction of new innovative technologies in education of pedagogy and psychology, 1(3), 114-119.

Akbarovna, I. S. (2024). BOSHLANG ‘ICH SINFLARDA O ‘QITISHDA MULTIMEDIA TEXNOLOGIYALARINING ROLI. Introduction of new innovative technologies in education of pedagogy and psychology, 1(3), 108-113.

Akbarovna, I. S. (2024). BOSHLANG ‘ICH TA’LIMDA O ‘YINLAR ORQALI O ‘QITISH: AFZALLIKLAR VA USULLAR. Introduction of new innovative technologies in education of pedagogy and psychology, 1(3), 126-131.

Akbarovna, I. S. (2024). BOLALARNING O ‘QISH VA YOZISH KO ‘NIKMALARINI RIVOJLANTIRISHNING SAMARALI USULLARI. Introduction of new innovative technologies in education of pedagogy and psychology, 1(3), 120-125.

Ikromova, S. A. (2024). BASICS OF PSYCHOLOGICAL SERVICES. PEDAGOG, 7(5), 670-676.

Икромова, С. А. (2024). ПОВЕДЕНИЕ ЧЕЛОВЕКА И ВНУТРЕННЯЯ МОТИВАЦИЯ. Introduction of new innovative technologies in education of pedagogy and psychology, 1(3), 8-13.

Икромова, С. А. (2024). ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ РЕАБИЛИТАЦИЯ, ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ ПОДДЕРЖКА И ВОССТАНОВИТЕЛЬНЫЕ ПРОЦЕССЫ. New modern researchers: modern proposals and solutions, 1(2), 56-62.

Downloads

Published

2025-07-15
Loading...