ABDURAUF FITRAT IJODINI UMUMTAʼLIM MAKTABLARIDA O‘QITISH METODIKASI
Keywords:
Abdurauf Fitrat, umumtaʼlim maktabi, o‘qitish metodikasi, nasr, adabiy tafakkur, milliy meros, pedagogik strategiya.Abstract
Ushbu maqolada Abdurauf Fitrat ijodini umumtaʼlim maktablarida o‘qitishning nazariy va amaliy jihatlari tahlil qilinadi. Tadqiqotda Fitratning asarlari maktab darslarida qanday pedagogik strategiyalar orqali o‘quvchilarga yetkazilishi mumkinligi, ularning adabiy tafakkurini rivojlantirish, milliy va ma’naviy qadriyatlarni shakllantirishdagi roli muhokama qilinadi. Maqola zamonaviy metodik yondashuvlar orqali Fitrat ijodini darslarda samarali o‘rgatish imkoniyatlarini yoritadi.
References
Fitrat, A. Tanlangan asarlar. — Toshkent: Sharq, 2015.
Ahmadov, R. O‘zbek nasri va uning pedagogik jihatlari. — Toshkent: Fan, 2019.
Bektur, M. Maktabda adabiyot o‘qitish metodikasi. — Toshkent: Akademnashr, 2020.
Juraev, S. Abdurauf Fitrat ijodida ijtimoiy mavzular. — Toshkent: Ilm, 2018.
Zokirov, T. Zamonaviy o‘zbek nasri: nazariya va amaliyot. — Toshkent: Yoshlar, 2020.
Kamolov, A. Maktabda interaktiv metodlar orqali adabiyot o‘qitish. — Toshkent: Sharq, 2019.
Latifov, R. O‘quvchilarda badiiy tafakkurini rivojlantirish usullari. — Toshkent: Adabiy nashrlar, 2021.
Murodov, Sh. Zamonaviy nasr va o‘quvchilarning madaniy ongini rivojlantirish. — Toshkent: Ilm-fan, 2020.
Sayfullayev, F. Maktabda zamonaviy o‘zbek nasrini o‘rgatish metodikasi. — Toshkent: Fan va madaniyat, 2019.
Ergashov, F. Adabiyotni o‘qitish va zamonaviy pedagogik yondashuvlar. — Toshkent: Ilm, 2021.