KIMYO FANINI OʻQITISHDA LOYIHALASH TEXNOLOGIYASINING OʻZIGA XOS XUSUSIYATLARI
Keywords:
kimyo fani, loyihalash texnologiyalari, interfaol ta’lim, ta’lim samaradorligi, o‘quv motivatsiyasi, ijodiy fikrlash, amaliy ko‘nikmalar.Abstract
Mazkur maqolada kimyo fanini oʻqitishda loyihalash texnologiyalarining pedagogik xususiyatlari, ularning ta’lim jarayonidagi samaradorligi hamda o‘quvchilarning fan bilan ishlashdagi qobiliyatlarini rivojlantirishdagi roli tahlil qilinadi. Loyihalash texnologiyalari o‘quvchilarda mustaqil fikrlash, ilmiy tafakkur, ijodkorlik va amaliy ko‘nikmalarni shakllantiradi. Shuningdek, maqolada loyihalash asosida darslarni interfaol va innovatsion tarzda tashkil etishning metodik jihatlari yoritilgan. Tadqiqot natijalari shuni ko‘rsatadiki, loyihalash texnologiyalari o‘quvchilarning ta’limga bo‘lgan motivatsiyasini oshiradi, fan mazmunini chuqur anglash va amaliy ko‘nikmalarni mustahkamlash uchun samarali sharoit yaratadi.
References
Avliyoqulov N.X. Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat. – Toshkent: O‘qituvchi, 2020.
Ziyomuhamedov B., To‘raev A. Pedagogik texnologiyalar nazariyasi va amaliyoti. – Toshkent: Fan, 2019.
Azizxo‘jayeva N.N. Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat. – Toshkent: TDPU nashriyoti, 2018.
Tolipov O‘., Usmonboeva M. Pedagogik texnologiyalar: nazariya va amaliyot. – Toshkent: Fan va texnologiya, 2017.
Vygotsky L.S. Mind in Society: The Development of Higher Psychological Processes. – Cambridge, MA: Harvard University Press, 1978.
Piaget J. Play, Dreams and Imitation in Childhood. – New York: W.W. Norton & Company, 1962.
Leontyev A.N. Faoliyat, ong va shaxs. – Moskva: Nauka, 1977.
Elkonin D.B. O‘yin faoliyatining psixologik asoslari. – Moskva: Pedagogika, 1989.
Saidov A., Karimova R. Innovatsion ta’lim texnologiyalari va ularni dars jarayonida qo‘llash usullari. – Toshkent: Yangi asr avlodi, 2021.
Xodjayev B.X. Kimyo ta’limida zamonaviy texnologiyalar. – Toshkent: TDPU nashriyoti, 2020.
Jalolov J., Qo‘ziyev A. Ta’limda loyihalash texnologiyalarining ahamiyati. // Pedagogika va psixologiya jurnali. – Toshkent, 2022. – №3. – B. 45–52.