INDIVIDUAL VA DIFFERENSIAL YONDASHUV ASOSIDA RUS TILI DARSLARINI TASHKIL ETISH
Keywords:
Rus tili, individual yondashuv, differensial yondashuv, chet tilini o‘qitish, metodika, ta’lim texnologiyalari, shaxsiylashtirilgan o‘quv, til ko‘nikmalari, o‘quv strategiyalariAbstract
Mazkur maqolada rus tilini o‘qitishda individual va differensial yondashuvlardan foydalanishning nazariy asoslari, amaliy jihatlari va samaradorlik omillari yoritilgan. O‘quvchilarning yoshi, bilim darajasi, qiziqishlari, o‘rganish uslublarini inobatga olgan holda, til o‘rgatishda individuallashtirilgan va differensial yondashuvlar ta’lim sifati va motivatsiyani oshirishda muhim omil hisoblanadi. Maqolada ilg‘or tajribalar, ilmiy izlanishlar, metodologik yondashuvlar tahlil qilinadi hamda darslarni loyihalash va tashkil etishda amaliy tavsiyalar beriladi.
References
Выготский Л.С. – Мышление и речь. М., 1982
Зимняя И.А. – Педагогическая психология. М., 2001
Хрипунова Н.М. – Индивидуальный подход в обучении РКИ. СПб., 2018
Elkonin D.B., Давыдов В.В. – Развивающее обучение. М., 1993
Муродова С. – Индивидуализация обучения русскому языку. Т., 2022
Комаров С.А. – Дифференцированный подход в школьной практике. М., 2016
Актуальные проблемы преподавания РКИ: сборник статей. МГУ, 2020
UNESCO ICT and Inclusion Guidelines, 2021