BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING IJTIMOIY-EMOTSIONAL RIVOJLANISHIGA OILA MUHITINING TA’SIRI
Keywords:
Boshlang‘ich sinf, ijtimoiy-emotsional rivojlanish, oila muhiti, ota-ona munosabatlari, bolalar psixologiyasi, tarbiya uslublari, maktab-oila hamkorligiAbstract
Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining ijtimoiy-emotsional rivojlanish jarayoniga oila muhitining ta’siri o‘rganilgan. Tadqiqot natijalari shuni ko‘rsatadiki, farzand tarbiyasida sog‘lom psixologik muhitga ega oilalarda ulg‘aygan bolalarda o‘z his-tuyg‘ularini ifodalash, boshqalar bilan muloqotga kirishish, hamkorlikda ishlash kabi ijtimoiy-emotsional ko‘nikmalar ancha rivojlangan bo‘ladi. Maqolada oilaviy munosabatlar, ota-ona e’tibori, mehr-muhabbat darajasi hamda tarbiya uslublarining bolaning shaxsiy rivojlanishiga ta’siri tahlil qilingan. Shuningdek, pedagoglar va ota-onalar uchun tavsiyalar berilgan. Ushbu izlanish boshlang‘ich ta’lim jarayonida o‘quvchilarning emotsional farovonligini ta’minlashda oila va maktab hamkorligini mustahkamlashga qaratilgan.
References
Z.T. Nishanova "Rivojlanish psihologiyasi. Pedagokik psixologiya".
Xasanova. O U "Maktabgacha taʼlim pedagogikasi "
G‘aniyeva, M. (2021). Effective Methods of TRIZ
Maktabgacha ta’lim tashkilotlarida steam texnologiyasi asosida o’quv jarayonini tashkil etish jarayoni as abduqosimovna - innovation in the modern education system, 2023
Ismoilova N, Abdullayeva D. Ijtimoiy psixologiya. T., O’zbekiston faylasuflari milliy jamiyati. 2013.