INDIVIDUAL VA DIFFERENSIAL YONDASHUV ASOSIDA RUS TILI DARSLARINI TASHKIL ETISH

INDIVIDUAL VA DIFFERENSIAL YONDASHUV ASOSIDA RUS TILI DARSLARINI TASHKIL ETISH

Authors

  • Maxmudova Izzatoy Zaripbayevna O‘zbekiston Respublikasi IIV 1 son Toshkent akademik litseyi
  • Suyarova Sayyora Tursunovna O‘zbekiston Respublikasi IIV 1 son Toshkent akademik litseyi

Keywords:

Rus tili, individual yondashuv, differensial yondashuv, chet tilini o‘qitish, metodika, ta’lim texnologiyalari, shaxsiylashtirilgan o‘quv, til ko‘nikmalari, o‘quv strategiyalari

Abstract

Mazkur maqolada rus tilini o‘qitishda individual va differensial yondashuvlardan foydalanishning nazariy asoslari, amaliy jihatlari va samaradorlik omillari yoritilgan. O‘quvchilarning yoshi, bilim darajasi, qiziqishlari, o‘rganish uslublarini inobatga olgan holda, til o‘rgatishda individuallashtirilgan va differensial yondashuvlar ta’lim sifati va motivatsiyani oshirishda muhim omil hisoblanadi. Maqolada ilg‘or tajribalar, ilmiy izlanishlar, metodologik yondashuvlar tahlil qilinadi hamda darslarni loyihalash va tashkil etishda amaliy tavsiyalar beriladi.

References

Выготский Л.С. – Мышление и речь. М., 1982

Зимняя И.А. – Педагогическая психология. М., 2001

Хрипунова Н.М. – Индивидуальный подход в обучении РКИ. СПб., 2018

Elkonin D.B., Давыдов В.В. – Развивающее обучение. М., 1993

Муродова С. – Индивидуализация обучения русскому языку. Т., 2022

Комаров С.А. – Дифференцированный подход в школьной практике. М., 2016

Актуальные проблемы преподавания РКИ: сборник статей. МГУ, 2020

UNESCO ICT and Inclusion Guidelines, 2021

Downloads

Published

2025-06-01
Loading...