UMUMIY O‘RTA TA’LIM MUASSASALARIDA O‘QUV–TARBIYA JARAYONINI NAZORAT QILISH VA BOSHQARISH: NAZARIY–METODIK ASOSLAR HAMDA AMALIY YONDASHUVLAR

UMUMIY O‘RTA TA’LIM MUASSASALARIDA O‘QUV–TARBIYA JARAYONINI NAZORAT QILISH VA BOSHQARISH: NAZARIY–METODIK ASOSLAR HAMDA AMALIY YONDASHUVLAR

Authors

  • Mattiyev Murod Shamsiyevich Buxoro innovatsiyalar universiteti 2- bosqich magistranti

Abstract

Ushbu maqolada umumiy o‘rta ta’lim muassasalarida o‘quv–tarbiya jarayonini nazorat qilish va boshqarishning nazariy–metodik asoslari, amaliy modellar va zamonaviy vositalari tahlil qilinadi. Pedagogik nazorat va boshqaruv mexanizmlarining samaradorligini oshirish uchun ichki hamda tashqi baholash tizimlari, axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanish, oʻqituvchilar hamda ota-onalar ishtirokidagi hamkorlik mexanizmlari ko‘rib chiqiladi. Misol tariqasida bir necha maktablarda amalga oshirilgan amaliy tadqiqotlar natijalari keltiriladi. Maqola ta’lim sifatini yaxshilashga qaratilgan kompleks yondashuvni ishlab chiqishga xizmat qiladi.

References

Fullan, M. The New Meaning of Educational Change. Teachers College Press, 2016.

Sahlberg, P. Finnish Lessons 3.0. Teachers College Press, 2021.

ISO 21001:2018 Educational organizations — Management systems for educational organizations — Requirements with guidance for use.

OECD. PISA 2022 Results: The State of Learning and Equity in Education. OECD Publishing, 2023.

Prezident Farmoni, 2019 yil 3 may, “Umumiy o‘rta ta’lim tizimini isloh qilish bo‘yicha qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida.â€

Downloads

Published

2025-06-05
Loading...