BOSHLANG‘ICH SINFDA RUS TILINI O‘QITISHNING ASOSIY YO‘NALISHLARI VA METODIK YONDASHUVLARI

BOSHLANG‘ICH SINFDA RUS TILINI O‘QITISHNING ASOSIY YO‘NALISHLARI VA METODIK YONDASHUVLARI

Authors

  • Sultonova Xurshidaxon Sobirxon qizi Namangan viloyati, Kosonsoy tumani 14-sonli umumta’lim maktabining rus tili fani o‘qituvchisi

Keywords:

Boshlang‘ich sinf davri o‘quvchilarning nutqiy, eshitish, o‘qish va yozish ko‘nikmalarini shakllantirishda poydevor bosqich bo‘lib xizmat qiladi. Shu sababli bu davrda rus tilini o‘qitish nafaqat grammatik bilimlarni berish, balki o‘quvchilarning muloqot qilish, fikrlash va o‘z fikrini ifodalash malakalarini rivojlantirishga yo‘naltirilgan bo‘lishi kerak.

Abstract

Bugungi globallashuv jarayonida chet tillarini, xususan, rus tilini o‘rganish zaruriy ehtiyojga aylangan.

References

Вольнова Д. Н., Меланченко Е. А. Организация процесса обучения русскому языку как иностранному: актуальные проблемы преподавания русского языка как иностранного, роль преподавателя и учащегося в процессе обучения // Современные научные исследования и инновации. 2016. № 8.

Пранцова Г. В. Обучение школьников драматическому типусловесного

художественного творчества на основе фантастического вымысла.// Русский язык в школе. 2001 № 5. –С.15

Боброва, С.В. Формирование языковой культуры на уроках русского языка / С.В. Боброва // Русский язык в школе. – 2010. – №4. – С. 9-16.

Кларин М.В. Инновационные модели обучения в зарубежных педагогических поисках / М. В. Кларин. – М. : Арена 1994. – 124 с

Махмутов М. И. Организация проблемного обучения в школе / Махмутов М. И. – М., 1977. –240 с.

Downloads

Published

2025-10-01
Loading...