KICHIK MAKTAB YOSHIDAGI O‘QUVCHILAR DIQQATINI BARQARORLASHTIRISHGA QARATILGAN SAMARALI DIDAKTIK O‘YINLAR MOHIYATI

KICHIK MAKTAB YOSHIDAGI O‘QUVCHILAR DIQQATINI BARQARORLASHTIRISHGA QARATILGAN SAMARALI DIDAKTIK O‘YINLAR MOHIYATI

Authors

  • Samigova Komila Abduraufovna

Keywords:

diqqat, barqaror diqqat, kichik maktab yoshi, didaktik o‘yinlar, trening, psixologik rivojlanish, qiziqish, emotsional holat.

Abstract

Mazkur maqolada kichik maktab yoshidagi o‘quvchilarda diqqatning shakllanishi va barqarorlashuviga oid nazariy qarashlar hamda ularni mustahkamlashga qaratilgan samarali didaktik o‘yinlar tahlil qilingan. Diqqatning psixologik mohiyati, uning yosh davriga xos xususiyatlari va o‘yin faoliyati bilan bog‘liq holda rivojlanish jarayonlari yoritilgan. Shuningdek, o‘quvchilarning qiziqishlari va emotsional holati diqqatni boshqarish va mustahkamlashda muhim omil sifatida ko‘rsatib o‘tiladi. Amaliy mashg‘ulotlar sifatida turli trening va o‘yinlar namunalariga to‘xtalib o‘tilgan.

References

Raxmonov A., Jumanazarov Yo., Akbarov S. Yosh davrlar psixologiyasi. – Toshkent: Fan, 2009.

G‘oziev E.G‘. Psixologiya. – Toshkent: Universitet, 2003.

Ivanov P., Zufarova M. Umumiy psixologiya. – Toshkent: O‘qituvchi, 2011.

Xaydarov F., Xalilova N. Umumiy psixologiya. – Toshkent: Innovatsiya-Ziyo, 2017.

Davletshin M.G. Psixologiya asoslari. – Toshkent: Universitet, 2010.

Ushinskiy K.D. Chelovek kak predmet vospitaniya. – Moskva, 1988.

Lange N.N. Vnimanie i ego rol v psixicheskoy jizni. – Sankt-Peterburg, 1893.

www.ziyonet.uz

www.apa.org

www.sciencedirect.com

Downloads

Published

2025-10-01
Loading...