ТРИЗ (IMEN) METODI MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARNI NUTQ VA TAFAKKURINI O’STIRUVCHI VOSITA SIFATIDA

ТРИЗ (IMEN) METODI MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARNI NUTQ VA TAFAKKURINI O’STIRUVCHI VOSITA SIFATIDA

Authors

  • Sidiqova Yulduz Sobirovna Osiyo Xalqaro universiteti “Pedagogika va psixologiya” kafedrasi o‘qituvchisi
  • Muhammadova Dilnavoz Mustafo qizi Osiyo xalqaro universiteti Maktabgacha ta’lim yo‘nalishi 2-kurs talabasi

Keywords:

ТРИЗ (IMEN).didaktik o’yin, nutq, mashg’ulot, tafakkur, ijodiy qobiliyat.

Abstract

Ushbu maqolada maktabgacha ta’lim tashkilotlarida ТРИЗ (IMEN) texnologiyasidan foydalanishning maqsadi, vazifalari tahlil qilingan . ТРИЗ (IMEN) metodi maktabgacha yoshdagi bolalarni nutq va tafakkurini o’stiruvchi vosita sifatidagi ahamiyati ochib berilgan.

References

Grosheva I.V. va boshq. O`yin orqali ta`lim olish. Metodik qo`llanma. – Тoshkent.: МТV, 2021.

Muslimov N.A. va boshq. Педагогик компетентлик ва креативлик асослари – Тошкент, 2015

Olimov Sh.SH., Ro`ziyev F.J. va boshq. Innovatsion ta`lim texnologiyalari va metodlari. Toshkent: Tafakkur avlodi.2022

Qodirova F.R.va boshq. Maktabgacha pedagogika. - - Toshkent: Tafakkur nashriyoti, 2019

Downloads

Published

2025-05-23
Loading...