“4K” MODELI ASOSIDA BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING KREATIV FIKRLASHINI RIVOJLANTIRISH

“4K” MODELI ASOSIDA BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING KREATIV FIKRLASHINI RIVOJLANTIRISH

Authors

  • Najimatdinov Muxtar Koshkinbay uli Osiyo xalqaro universiteti o’qituvchisi

Abstract

Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining kreativ fikrlashini rivojlantirishda “4K” modeli – kreativlik, kommunikatsiya, kollaboratsiya va kritik fikrlashning ahamiyati tahlil qilinadi. “4K” modeli zamonaviy ta’limda muhim kompetensiyalarni shakllantirishga yordam beradigan tizimli yondashuv bo‘lib, o‘quvchilarning mustaqil va ijodiy fikrlashini rivojlantirishda samarali vosita sifatida qaraladi. Tadqiqot natijalari shuni ko‘rsatadiki, mazkur model asosida tashkil etilgan darslar o‘quvchilarning muammolarni hal qilish ko‘nikmalarini oshirishga, mantiqiy fikrlashini rivojlantirishga va ijtimoiy faolligini oshirishga xizmat qiladi.

References

Akbarovna, I. S., & Lola, I. (2025). IJTIMOIY PEDAGOGIK FAOLIYATDA TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANISHNING AHAMIYATI. ZAMONAVIY TA’LIM TIZIMINI RIVOJLANTIRISH VA UNGA QARATILGAN KREATIV G’OYALAR, TAKLIFLAR VA YECHIMLAR, 7(75), 201-204.

Икромова, С. А., & Джумаева, Ф. Б. (2025). ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ СТРУКТУРА В УЗБЕКИСТАНЕ И ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ. PEDAGOGIK TADQIQOTLAR JURNALI, 2(2), 256-262.

Ikromova, S. A. (2025). ART TERAPIYANING RUHIY KASALLIKLARNI DAVOLASHDAGI O ‘RNI VA SAMARADORLIGI. PEDAGOGIK TADQIQOTLAR JURNALI, 2(2), 154-157.

Akbarovna, I. S. (2024). STRESS, DEPRESSIYA VA BOSHQA RUHIY HOLATLARNING PSIXOLOGIYADAGI O'RNI. Science, education, innovation: modern tasks and prospects, 1(3), 7-13.

Akbarovna, I. S. (2023). GENERAL SIGNS OF A TEENAGER’S ORIENTATION TOWARD DESTRUCTIVE BEHAVIOR. International scientific review, (XCI), 19-20.

Downloads

Published

2025-02-17
Loading...