KADRLAR FAOLIYATINI BAHOLASH VA RAG‘BATLANTIRISH TIZIMINING OLIY TA’LIMDAGI O‘RNI

KADRLAR FAOLIYATINI BAHOLASH VA RAG‘BATLANTIRISH TIZIMINING OLIY TA’LIMDAGI O‘RNI

Authors

  • Azimova Dildora Hayitbayevna Xalqaro Nordik universiteti magistranti E-mail: azdil9393@gmail.com

Keywords:

Kadrlar faoliyatini baholash va rag‘batlantirish tizimi oliy ta’lim muassasalarida nafaqat tashkiliy boshqaruv vositasi, balki o‘qituvchining kasbiy rivoji va motivatsiyasini belgilovchi asosiy omillardan biri sifatida namoyon bo‘lmoqda. Amaldagi tajribalar shuni ko‘rsatadiki, faoliyat samaradorligini baholashda yagona yondashuvlar va aniq mezonlarning yetishmasligi, ayrim hollarda rag‘batlantirishning shakliy yoki subyektiv tus olishi kadrlarning ishga bo‘lgan munosabatiga salbiy ta’sir ko‘rsatmoqda.

Abstract

Bugungi kunda oliy ta’lim tizimi oldida turgan eng muhim vazifalardan biri — yuqori malakali, mas’uliyatli va innovatsion fikrlashga ega pedagogik kadrlar salohiyatidan samarali foydalanish, ularning mehnatini adolatli baholash hamda rag‘batlantirish orqali ta’lim sifatini yuksaltirishdir.

References

O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti. O‘zbekiston Respublikasi oliy ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risidagi farmoni.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Oliy ta’lim tizimini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ–2909-son qarori (2017-yil 20-aprel) https://lex.uz/acts/3249746

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “2022–2026-yillarga mo‘ljallangan Yangi O‘zbekistonning taraqqiyot strategiyasi to‘g‘risida”gi PF-60-son Farmoni (2022-yil 28-yanvar) https://lex.uz/docs/5841063

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Farmoni, 08.10.2019 yildagi PF-5847-son https://lex.uz/docs/-4545884?ONDATE=09.10.2019

Downloads

Published

2025-03-01
Loading...