SUN’IY INTELLEKT ASOSIDA TALABALARNING INDIVIDUAL O‘QUV TRAYEKTORIYALARINI SHAKLLANTIRISH ISTIQBOLLARI
Keywords:
sun’iy intellekt, individual o‘quv trayektoriyasi, adaptiv ta’lim, raqamli universitet, Big Data, mashinali o‘qitish, Nukus davlat texnika universiteti.Abstract
Ushbu maqolada oliy ta’lim tizimini raqamlashtirish sharoitida sun’iy intellekt (SI) texnologiyalaridan foydalanish masalalari ko‘rib chiqilgan. Xususan, talabalarning bilim darajasi, qiziqishlari va o‘zlashtirish tezligiga moslashuvchi individual o‘quv trayektoriyalarini shakllantirishda zamonaviy algoritmlarning o‘rni tahlil qilingan. Tadqiqot natijalari shuni ko‘rsatadiki, adaptiv ta’lim tizimlari talabalarning akademik samaradorligini oshirishga va ta’lim sifatini yaxshilashga xizmat qiladi.
References
Anderson, T., & Dron, J. (2014). Teaching Crowds: Learning and Social Media.
Russell, S., & Norvig, P. (2021). Artificial Intelligence: A Modern Approach.
Siemens, G., & Long, P. (2011). Analytics in Learning and Education.
Woolf, B. P. (2020). Building Intelligent Interactive Tutors.
“Raqamli O‘zbekiston — 2030†strategiyasi.
Qarshiboyev A., Mamatqulov A. (2022). Sun’iy intellekt va ta’lim integratsiyasi.
Nukus davlat texnika universiteti metodik qo‘llanma (2023).