RAQAMLI PEDAGOGIKA SHAROITIDA MUSTAQIL TA’LIMNI TASHKIL ETISHNING ZAMONAVIY YONDASHUVLARI
Keywords:
Raqamli pedagogika, mustaqil ta’lim, adaptiv texnologiyalar, mobil o‘rganish, metakognitiv ko‘nikmalar, multimodal kontent, onlayn hamkorlik, sun’iy intellekt, shaxsiylashtirilgan o‘quv yo‘li, o‘quvchilarning motivatsiyasi.Abstract
Ushbu ilmiy ishda raqamli pedagogika sharoitida mustaqil ta’limni tashkil etishning zamonaviy yondashuvlari tahlil qilingan. Tadqiqot davomida o‘quvchilarning individual o‘rganish jarayonini shaxsiylashtirish, motivatsiyani oshirish, metakognitiv va ijtimoiy ko‘nikmalarni rivojlantirish, shuningdek, raqamli vositalar va platformalardan samarali foydalanish masalalari ko‘rib chiqilgan. Ishda adaptiv ta’lim texnologiyalari, mobil o‘rganish, multimodal kontent, onlayn hamkorlik va sun’iy intellekt asosida shaxsiylashtirilgan o‘quv yo‘llarining samaradorligi ilmiy dalillar bilan ta’kidlangan. Tadqiqot natijalari shuni ko‘rsatadiki, raqamli pedagogika mustaqil ta’lim jarayonini nafaqat samarali tashkil etishga, balki talabalarning mustaqil fikrlash, muammolarni hal etish, kreativ va analitik ko‘nikmalarini rivojlantirishga ham xizmat qiladi.
References
Jalolov, T. S. (2024). DJANGO В ВЕБ-ПРОГРАММИРОВАНИИ. MASTERS, 2(5), 136-142.
Jalolov, T. S. (2024). YUQORI HAJMLI MA'LUMOTLARNI QAYTA ISHLASHDA PYTHON KUTUBXONALARI. MASTERS, 2(5), 121-128.
Jalolov, T. S. (2024). PYTHON-DA API-LARDAN FOYDALANISH: KENG QAMROVLI QO'LLANMA. MASTERS, 2(5), 113-120.
Jalolov, T. S. (2024). DJANGONING VEB-DASTURLASHDAGI ROLI. WORLD OF SCIENCE, 7(5), 576-582.
Jalolov, T. S. (2024). LEVERAGING APIS IN PYTHON: A COMPREHENSIVE GUIDE. WORLD OF SCIENCE, 7(5), 544-552.
Jalolov, T. S. (2024). МАТЕМАТИЧЕСКОМ СТАТИСТИЧЕСКОМ АНАЛИЗЕ В PYTHON. MASTERS, 2(5), 151-158.
Jalolov, T. S. (2024). ИСПОЛЬЗОВАНИЕ API В PYTHON: ПОДРОБНОЕ РУКОВОДСТВО. WORLD OF SCIENCE, 7(5), 553-560.
Jalolov, T. S. (2024). PYTHON LIBRARIES IN HIGH VOLUME DATA PROCESSING. WORLD OF SCIENCE, 7(5), 561-567.