“RAQAMLI TA’LIM MUHITIDA O‘QUVCHILARNING O‘ZLASHTIRISHDAGI QIYINCHILIKLARINI YENGISH METODIKASI”
Keywords:
Raqamli ta’lim, mobil ilovalar, o‘quvchilar, o‘zlashtirish, bilimlar, interaktiv metodlar, ta’lim texnologiyalari, mustaqil o‘rganish, innovatsion metodika, mobil platformalarAbstract
Ushbu maqolada raqamli ta’lim muhitida o‘quvchilarning o‘zlashtirishdagi qiyinchiliklarini yengish metodikalari tadqiq etiladi. Raqamli texnologiyalar va mobil ilovalar orqali o‘quvchilarning o‘qishdagi kamchiliklari va bilish qobiliyatlaridagi bo‘shliqlarni bartaraf etish imkoniyatlari ko‘rib chiqiladi. Tadqiqotda, raqamli resurslar va interaktiv metodlar yordamida individual va guruhda o‘quvchilarning o‘zlashtirish jarayonini yaxshilashga qaratilgan yondashuvlar, shuningdek, mobil ilovalar va onlayn platformalarning samaradorligi taqdim etiladi. Bu metodikalar o‘quvchilarning faolligini oshirish, bilimlarni mustahkamlash va o‘qish jarayonini yanada samarali qilish imkonini yaratadi. Raqamli ta’lim vositalari orqali o‘quvchilarning mustaqil o‘rganish qobiliyatlarini rivojlantirish, qiyinchiliklarni bartaraf etishning ilg’or usullari va metodlari ko‘rsatiladi.
References
Ilk Qadam Davlat Ta'lim Dasturi (2020). O'zbekiston Respublikasi Maktabgacha Ta'lim Vazirligi.
Vygotskiy, L. S. (1978). Jamiyatdagi Aql: Yuqori Psixologik Jarayonlarning Rivojlanishi. Harvard University Press.
Bruner, J. S. (1966). O'qitish Nazariyasiga Qarash. Harvard University Press.
Piaget, J. (1952). Bolalardagi Aqlning Kelib Chiqishi. Xalqaro Universitetlar Nashri.
Elkonin, D. B. (2005). Maktabgacha Ta'lim Psixologiyasi. Rossiya Ta'lim Akademiyasi.
Gromova, T. M. (2015). Maktabgacha Ta'limda Innovatsion Ta'lim Texnologiyalari. Moskva: Pedagogika.
Urman, L. S., & Sokolova, O. P. (2019). Maktabgacha Ta'limga Psixologik Yondashuvlar. Maktabgacha Ta'lim Jurnali, 25(2), 45-58.
Shulga, V. A. (2017). Maktabgacha Yoshdagi Bolalarning Nutq Rivojlanishi. Sankt-Peterburg: Ta'lim Noshirligi.