MAKTABDA IJTIMOIY-PSIXOLOGIK MUHITNI BAHOLASH VA MONITORING QILISH USULLARI:

MAKTABDA IJTIMOIY-PSIXOLOGIK MUHITNI BAHOLASH VA MONITORING QILISH USULLARI:

Authors

  • Majidova Shoira Hamidovna Buxoro innovatsiyalari universiteti 2- kurs magisranti

Keywords:

ijtimoiy-psixologik muhit, baholash usullari, monitoring, maktab psixologi, ta’lim sifati, diagnostika, psixologik iqlim, o‘qituvchi-ota-ona hamkorligi.

Abstract

Ushbu maqolada umumta’lim maktablarida ijtimoiy-psixologik muhitni baholash va monitoring qilish usullari chuqur tahlil qilinadi. Maktab muhitining psixologik iqlimi ta’lim jarayonining samaradorligiga bevosita ta’sir ko‘rsatadi, shuning uchun uning muntazam baholanishi va monitoring qilinishi muhim ahamiyatga ega. Maqolada ijtimoiy-psixologik muhitni baholashning zamonaviy usullari, diagnostik vositalar va monitoring tizimlari ko‘rib chiqiladi. Shuningdek, ushbu jarayonlarda maktab psixologlari, o‘qituvchilar va ota-onalarning o‘rni va mas’uliyati haqida batafsil ma’lumot beriladi.

References

Qodirov, J. M. (2023). Shaxsga yo‘naltirilgan jismoniy tarbiya ta’limi jarayonida pedagogik monitoringni amalga oshirish omillari. Farg‘ona davlat universiteti ilmiy xabarlari, 2023(1), 99-103.

Hamidjonov, M., & Shodilbekov, N. (2023). Futbolchilarning ruhiy va jismoniy jihatdan tayyorlashning asosiy usul va vositalari. Farg‘ona davlat universiteti ilmiy xabarlari, 2023(1), 103-107.

Qurbonova, B. (2023). Talabalarni hamkorlik pedagogikasi asosida ijtimoiy hayotga tayyorlashda moslashuvchanlik imkoniyatlarini oshirishni modellashtirish. Farg‘ona davlat universiteti ilmiy xabarlari, 2023(1), 107-111.

Xakimova, D. (2023). Innovatsion salohiyat pedagog faoliyatining ajralmas qismi. Farg‘ona davlat universiteti ilmiy xabarlari, 2023(1), 111-115.

O‘zbekiston Respublikasi Oliy ta’lim, fan va innovatsiyalar vazirligi. (2023). Pedagogika va psixologiya: O‘quv qo‘llanma. Farg‘ona davlat universiteti.

Avloniy nomidagi xalq ta’limi xodimlarini qayta tayyorlash va malakasini oshirish instituti. (2022). Umumiy o‘rta ta’lim maktab o‘qituvchilari uchun metodik qo‘llanma.

Madatov, I. Y. (2024). Inklyuziv ta’lim. Samarqand davlat universiteti Kattaqo‘rg‘on filiali.

Turakulova, O. A. (2023). Adabiy ta’limda o‘quvchilar mutolaa madaniyatini rivojlantirish texnologiyasi. Alisher Navoiy nomidagi Toshkent davlat o‘zbek tili va adabiyoti universiteti.

Namangan davlat universiteti. (2024). Xulqi og‘ishgan bolalar psixologiyasi.

Ziyouz.com. (n.d.). Pedagogik mahorat.

Downloads

Published

2025-02-01
Loading...