BADIIY ASARLAR ORQALI PSIXOLOGIK TARBIYA: O‘ZBEK ADABIYOTI TAJRIBASI

BADIIY ASARLAR ORQALI PSIXOLOGIK TARBIYA: O‘ZBEK ADABIYOTI TAJRIBASI

Authors

  • Raximova Madina Xasanovna Osiyo xalqaro universiteti o'qituvchisi
  • Baqoyeva Moxlaroyim Osiyo xalqaro universiteti 2FT(o’) – guruh talabasi

Abstract

Ushbu maqolada O‘zbek adabiyotining badiiy asarlar orqali inson psixologik tarbiyasiga ta’siri tahlil qilinadi. Adabiyot insonning shaxsiy rivojlanishi, axloqiy tarbiyasi va ijtimoiy moslashuv jarayonlarida muhim rol o‘ynaydi. Alisher Navoiy, Abdulla Qodiriy, Cho‘lpon kabi buyuk adiblarning asarlari orqali inson ongiga va ruhiyatiga ta’sir ko‘rsatish masalalari yoritiladi. Ushbu tadqiqot badiiy asarlarning pedagogik psixologiya nuqtayi nazaridan ahamiyatini ochib beradi.

References

Navoiy, A. (1991). Xamsa. Toshkent: Fan nashriyoti.

Qodiriy, A. (2019). O‘tkan kunlar. Toshkent: Yangi asr avlodi.

Cho‘lpon, A. (2020). Kecha va kunduz. Toshkent: G‘afur G‘ulom nomidagi nashriyot-matbaa ijodiy uyi.

Karimov, I. (1998). Yuksak ma’naviyat – yengilmas kuch. Toshkent: Ma’naviyat.

Hoshimov, O. (2015). Dunyoning ishlari. Toshkent: Sharq.

To‘xtaboyev, H. (2003). Sariq devni minib. Toshkent: Yoshlar nashriyoti.

Рахимова, М.Р. (2020). Мактабгача таълим муассасаларида психологик хизматни ташкил этишнинг назарий асослари. Замонавий таълим, 5(90), 32-39.

Raximova M.X (2024) O‘smirlarni ijtimoiy moslashuviga koʻmaklashishda psixologik-pedagogikaning oʻrni. (615-618)

Xasanovna, R. M. (2024). IJTIMOIY MUNOSABATLAR VA GURUH DINAMIKASI. The latest pedagogical and psychological innovations in education, 1(2), 177-182.

Рахимова, М. Х. ЁШЛАРНИ ДЕСТРУКТИВ ГУРУҲЛАР ТАЪСИРИДАН ҲИМОЯЛАШНИНГ ДОЛЗАРБ МУАММОЛАРИ. ТОШКЕНТ-2021, 52.

Xasanovna R. M. BOLALIKDAN KATTALIKKA QADAR PSIXOLOGIK RIVOJLANISH JARAYONLARI //The latest pedagogical and psychological innovations in education. – 2024. – Т. 1. – №. 2. – С. 150-155.

Xasanovna R. M. ZAMONAVIY BOLALARDA INTERNETNING PSIXOLOGIK TA'SIRI //The latest pedagogical and psychological innovations in education. – 2024. – Т. 1. – №. 2. – С. 136-142.

Downloads

Published

2025-02-18
Loading...